100% Glasgaranti

Vi erbjuder dig 100% glasgaranti! Med det menar vi att du kan vara 100% säker på att glasen kommer fram hela till dig och att om de av någon anledning inte gör det, ersätter vi dig med nya hela glas utan extra kostnad. Funderar du på hur det kommer sig att vi kan erbjuda dig 100% glasgaranti?

Såhär tar vi hand om vi dina glas

För att säkerställa att de kommer fram till dig hela genomgår varje glas en gedigen procedur. Våra härliga, engagerade medarbetare på vårt lager i Maa i Halland, plockar upp varje glas ett och ett ur originalkartongen. De bär givetvis rena, vita bomullshandskar för att inte glaset ska få avtryck på sig. Glasen granskas vart och ett för att säkerställa att det inte är några fabrikationsfel på något av dem. Därefter sveps varje glas in i silkespapper för att åter läggas ner i originalkartongen med avdelare, speciellt avsedda för att transportera glas. Originalkartongen läggs därefter ner i en transporttålig ytterkartong och omsluts av kraftig bubbelplast på runt som gör att glaskartongen inte kan röra sig, stöta emot ytteremballaget eller  skakas. Slutligen tejpas ytterkartongen igen, adresslapp klistras på och ställs på en lastpall, färdig för att påbörja sin resa mot dig och din dryckesupplevelse!

Ditt paket hämtas upp av DHL som säkert och spårbart för paketet vidare på sin resa till dig.

Transportförsäkring
Alla paket som lämnar oss är försäkrade. Är paketet och/eller innehållet skadat när du får det, anmäl det genast på platsen. Har du öppnat paketet och upptäcker skada så kontakta oss senast inom 48 hr på: info@glasspecialisten.se. Vi kommer att be dig skicka ett foto på det skadade glaset, order- samt försändelsenummer vilket hjälper oss att hantera skadefrågan med transportbolaget. Därefter skickar vi dig givetvis en ny produkt. Kostnaden för frakt när det gäller trasig vara står givetvis vi för.

Vi hoppas detta får dig att känna dig lika trygg som vi gör när vi skickar våra glas till dig!